CENTRINĖS PUSIAUSVYROS MOKYKLA

 CENTRINĖS PUSIAUSVYROS MOKYKLA

 

„CENTRINĖS PUSIAUSVYROS MOKYKLOS“ MOKYMO STRUKTŪRA

Glaustas aprašymas:

Mokiniai „Centrinės pusiausvyros mokykloje“ mokomi pagal struktūrą, kuri remiasi mano mokytojo meistro Wee Kee Jin, jo mokytojo meistro Huang Singsiano ir meistro Huango mokytojo meistro Čeng Mančingo mokymais, o taip pat senųjų taidzičiuan mokytojų rašytiniais darbais, kurie bendrai yra vadinami „Taidzi klasika“. „Centrinės pusiausvyros mokykloje“ mes sekame šiuose klasikiniuose tekstuose aprašytais nurodymais bei patarimais tam, kad geriau suprastume taidzičiuan ir giliau ištobulintume šį meną.

 Pirmas mūsų treniruočių etapas yra vadinamas „Žmogiškuoju lygmeniu“. Šiame etape išmokstama nuraminti protą ir subalansuoti kūną. Po to mokomasi atsipalaiduoti taip, kad būtų sukurtas tvirtas įsišaknijimas į žemę, ir kaip atsipalaiduojant sukurti judesį. Mes susijungiame su či (energija) ore ir žemėje; taip pat išmokstame atverti kūną (atsipalaiduojant) ir paleisti visas įtampas, kad či galėtų tekėti natūraliai, o tai yra labai sveika tiek kūnui, tiek protui. Mes taip pat sukuriame ir laviname fadzin (atpalaidavimo jėgos išleidimą), kuris yra esminis dalykas taidzičiuan kovinių įgūdžių ugdymui.

Antrasis etapas yra vadinamas „Žemiškuoju lygmeniu“ (arba vidiniu procesu). Jis turi būti mokomas tik tada, kai visiškai įvaldomas „Žmogiškasis lygmuo“. Šiame etape mes laviname ir tobuliname tai, ką senieji meistrai klasikoje įvardina kaip: „Tegul či laisvai teka kūnu“, „Nukreipkite či taip, tarsi verdami devynių perlų vėrinį (tuo norima pasakyti, kad ji tekėtų be protrūkių), ji visur patenka nevaržomai“. Tokiu būdu mūsų įgūdžiai tampa gilesni ir labiau nugludinti. Šiame procese mes išmokstame protu (sutekdami dėmesį) įtraukti či iš oro, nuvesti per kūną, dantian sritį ir kojas į žemę, po to pasiskoliname energiją iš žemės ir nuvedame ją į rankas bei rankų pirštus (arba, jei reikia, į bet kurią kitą kūno vietą). Tokia či cirkuliacija teigiamai veikia kūną, bet, dar svarbiau, taip yra sukuriama ir lavinama fadzin.

Trečiasis etapas yra vadinamas „Dangiškuoju lygmeniu“ (arba  dvasiniu aiškumu). Klasikoje rašoma: “Išmanymas leidžia suprasti jėgas (išorines/vidines), jėgų supratimas atveda į dvasinį aiškumą.“ Taip mes galime suprasti ne tik savo paties, bet ir priešininko jėgas, pavyzdžiui, atliekant taidzičiuan „stumiančias rankas“ (tuišou). Kai žmogus, atlikdamas formas ir „stumiančias rankas“, tikrai perpranta ir pajaučia klasikoje aprašytus principus, tada jis gali pasiekti dvasinį aiškumą (taidzi prasme).